به مناسبت بزرگداشت هفته دولت صبح امروز با حضور  امام جمعه ،نماینده مجلس، معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار ، فرماندار مهریز ، مدیران کل و همچنین جمعی از مسوولان اجرایی و مردم 28 پروژه در مهریز به بهره برداری رسید .

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت ، این پروژه ها در بخش های مختلف عمران  شهری وروستایی ، کشاورزی ، صنعتی راه و شهرسازی و مخابراتی است .

برای اجرای این پروژه ها در مجموع افزون بر 73 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ، استانی و با همیاری مردم تامین و پرداخت شده است .

با حضور نماینده مردم در مجلس  و مسوولان اجرایی باند دوم محور امام علی (ع) ، تصفیه خانه شهرک صنعتی و فاز دوم آسایشگاه خیریه سالمندان نشاط این شهرستان به بهره برداری رسید .

در آیین افتتاح این طرح ها ، امام جمعه ، نماینده مجلس ، معاون استاندار یزد ، فرماندار مهریز و همچنین مدیران کل راه و شهرسازی ، بهزیستی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یزد به ارائه گزارش در خصوص طرح ها و برنامه های دولت پرداختند .

همچنین در ابتدا مسئولین استانی و شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان ، به شهیدان والا مقام ادای احترام کردند وبر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و بخصوص شهیدان رجایی و باهنر تاکید نمودند .