در سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهریز ۲۸۰ هزار نفر ساعت آموزش در قالب ۸۵ دوره برای بیش از ۱۴۰۰ نفر در بخش‌های مختلف برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از مرکز اموزش فنی و حرفه ای مهریز؛  این مرکز در دو بخش خواهران و برادران در قالب 6 کارگاه فنی و 6 کارگاه خدماتی در حرفه‌های کارور PLC  درجه 2، برق صنعتی و ساختمان، تعمیر لوازم خانگی، اتومکانیک، برق خودرو، جوشکاری و کامپیوتر برای برادران و در رشته‌های طراحی و دوخت، صنایع بافت(قالی باف تابلویی)، کامپیوتر و صنایع دستی جبرای خواهران مشغول به فعالیت است.

 در سال 92 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهریز 280 هزار نفر ساعت آموزش در قالب 85 دوره برای 1477 نفر در بخش‌های مختلف برگزار کرده است.

 در بخش آموزشگاه‌های آزاد 54 هزار و 269 نفر ساعت در قالب 32 دوره برگزار و در پنج ماهه اول سال 1393 ابن مرکز موفق به برگزاری 171 هزار نفر ساعت آموزش در قالب 47 دوره آموزشی برای 704 نفر از همشهریان شده است.

 این مرکز آموزش‌های خود را جهت رفاه همشهریان در مناطق مختلف شهر و روستا در قالب کارگاه‌های سیار شهری، سیار روستایی، جوار صنعت و جوار دانشگاه برگزار می‌کند.

 این مرکز دارای 12 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در رشته‌های مراقبت زیبایی و طراحی و دوخت می‌باشد که تحت نظر این مرکز مشغول به فعالیت هستند.