هجدهم ارديبهشت يادآور مفاهيمي چون ايثار ، از خودگذشتگي و انسانيت است

فرماندار و امام جمعه اين شهرستان در پيامي مشترك هجدهم ارديبهشت ، روز جهاني هلال احمر را تبريك گفتند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان مهريز، فرماندار و امام جمعه اين شهرستان در پيامي مشترك هجدهم ارديبهشت ، روز جهاني هلال احمر را تبريك گفتند.

در متن اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا "مائده 32"

هجدهم ارديبهشت ماه روز جهاني هلال احمر يادآور مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی،انسانیت و احسان،سعه صدر،احساس مسئولیت و مهربانی است و فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه،انسان دوستانه و داوطلبانه به مردم و تکریم و تقدیر از فعالان و دست اندرکاران فرهنگ ترویج روحیه ایثارگری  و نوع دوستی در جامعه است .

تلاشگرانی که در جامه های سفید و سرخ، پیام آوران صلح و آرامش در لحظات پرتنش و پردرد هستند، بی شک فرشتگانی در آسمان انسانیت و همت هستند که بودنشان مرهمی بر زخم های کسانی است که در حوادث آسیب می بینند و چشمشان از بازی های دردآور روزگار اشک بار است.

به یقین دست هایی که برای کاستن از آلام بشری، تلاش را جایگزین حرف و شعار می کنند و از سرمای زمستان و داغی تابستان بیمی به دل راه نمی دهند، مقدس ترین و زیباترین تندیس های نوعدوستی هستند که در قالب امدادگران جمعیت هلال احمر نیز شناخته می شوند.

اينجانبان هیجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ وهفته  هلال احمر را به مدیریت،کارکنان،دوست داران،خیرین و فعالین داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان مهريز و دیگر زحمت کشان این عرصه تبریک عرض نموده ،امیدواريم  با اتکال به خداوند باریتعالی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشید .

رضا زارعزاده فرماندار شهرستان مهريز
عبدالرضا محي الديني امام جمعه شهر مهريز

@farmandarimehriz