نماینده مهریز به عنوان سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز؛ نخستین جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با دستور کار تعیین اعضای هیئت رئیسه تشکیل و حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم مهریز، بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با 8 رای به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.
همچنین امیر خجسته با 5 رای به عنوان رئیس، محمدجواد کولیوند با 8 رای به عنوان نائب رئیس اول، محمد ابراهیم رضایی با 7 رای به عنوان نائب رئیس دوم و زارع به عنوان سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی انتخاب شدند.
انتخاب دبیران این کمیسیون نیز به جلسه امروز موکول شد.
این درحالی است که پیش از این نیز علی لاریجانی ، محمد حسن ابوترابی فرد، علیرضا زاکانی، امیر غلامی خجسته و محمد جواد کولیوند به عنوان عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس انتخاب شده بودند و در چند روز آینده نیز به احتمال زیاد چند نفر دیگر به تعداد اعضای این کمیسیون افزوده می شود.
هیئت رئیسه مجلس قرار است با نمایندگانی که عضویت آنها در کمیسیون های دیگر مجلس قطعی شده است، رایزنی هایی داشته باشد تا به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ملحق شوند.
بر این اساس محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حجت‌الاسلام یحیی‌زاده عضو کمیسیون اقتصادی، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، محمدعلی عبدالله‌زاده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و دخیل عباس زارعزاده سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شدند.