نماینده مردم مهریز در مجلس: فرهنگ پاسداری زمینه‌ساز هر حرکت آرمان‌خواه است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در بین الصلاتین نماز عبادی سیاسی جمعه مهریز با بیان اینکه در دنیا هر جا اثری از جنبش، حرکت و آرمان‌خواهی است، جایگاه سپاه و تفکر و فرهنگ پاسداری در آن دیده می‌شود، اظهار داشت: سپاه یک نیروی نظامی، عقیدتی و سیاسی است و در دنیا هر جا اثری از جنبش، حرکت و آرمان‌خواهی باشد، جایگاه سپاه و تفکر و فرهنگ پاسداری در آنجا دیده می‌شود.
وی با اشاره به وظیفه خطیر پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پاسدار یعنی نگهبان ارزش‌هایی که از صدر اسلام امت ما و جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار داده و این تأثیر در حال حاضر تنها منوط به جهان اسلام نمی‌شود، بلکه تمام دنیا را متأثر خود کرده است.
نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و نیز تبریک روز پاسدار به تمامی پاسداران حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: اگر امروز دشمنان ضد انقلاب خواهان سرکوب کردن عدالت‌خواهی انسان‌ها هستند، آن کسی که تیزبینانه در مقابلشان ایستادگی می‌کند و دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان مأیوس می‌کند، سپاه است.
زارع‌زاده در بخشی دیگری از سخنان خود افزود: اگر شهادت‌طلبی و جانبازی نبود، کشور عزیز ما هرگز به این نقطه نرسیده بود و اگر سپاه نبود بسیاری از ارزش‌هایی که اکنون در جامعه ما وجود دارد، از ما گرفته شده بود.
وی با بیان اینکه همه ما باید به معنای واقعی پاسدار باشیم، اضافه کرد: سپاه یک نیروی بسیار مقتدر و ارزشمند و ایده‌آل برای تداوم تمام ارزش‌هایی است که به خاطر آن این انقلاب ایجاد شده است.
وی ارج نهادن به حرکت پاسداران را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و گفت: پاسداری به لباس و آرم نیست بلکه ایده، عقیده، آرمان‌خوانی و پیوند با نظام و شهدا نشانه پاسدار بودن است.