نفرات برتر ششمین جشنواره بزرگ جوانان مساجد استان معرفی شدند

هیات داوران در بخش آواها و نغمه های آسمانی که 9 اثر با موضوعات شهید و دفاع مقدس ، غدیر ، نماز ، مهدویت ، امام رضا(ع) ، امام حسین (ع)و عاشورا ، حضرت زهرا(س) و عفاف و حجاب شرکت داشتند در رشته تواشیح از بین 5 اثر ارسالی به جشنواره گروه مرآت ثقلین را حائز مقام اول و گروه کوثر ولایت را دوم اعلام نمود.

در رشته سرود در رده سنی 10 تا 15 سال گروه کانون شهدای خورمیز مهریز رتبه اول، رده سنی 14 سال به بالا کانون منتظران فرج تفت مقام نخست را کسب نمود.همچنین محمد مهدی کمالی از کانون منتظران مهدی شهرستان تفت در رده سنی 10 تا 15 سال و در رده سنی 14 سال به بالا محمد علی حق جو از کانون قرآن و ولایت تفت رتبه نخست تکخوان سرود را کسب نمودند.

همچنین 9 اثر در قالب تئاتر و فیلم کوتاه به بخش هنرهای نمایشی جشنواره ارسال شده بود که  در رشته تئاتر حمید رضا شهامتی رتبه اول کارگردانی، فرشاد فلاح رتبه اول بازیگری، ناصر ابویی رتبه دوم بازیگری، مسلم زارع بیدکی رتبه اول طراحی صحنه، علیرضا سرسنگی رتبه اول طراحی لباس و تئاتر نوری از این خاکستر به عنوان کار برتر معرفی شدند.

در رشته فیلم کوتاه فیلم دیوار به کارگردانی حامد علیزاده از کانون دارالشفاء زارچ رتبه اول و فیلم دسته گلی برای مادر از کانون حضرت رقیه(س) مقام دوم را به دست آورد.

15 تن از شعرای استان نیز آثار خود را در قالب شعر و قطعات ادبی با موضوعات امید به آینده ، حجاب و عفاف ، مهدویت و سیره علوی و رضوی به بخش گلدسته های سپید جشنواره ارسال نموده بودند که سید حامد حسینی از کانون باب الحوائج مهریز، محسن استوار از ابرکوه و سیده خدیجه طباطبایی از کانون روضه الشهدای میرک آباد به ترتیب مقامهای اول تا سوم جشنواره را کسب نمودند. همچنین در رشته نثر ادبی محمد حسن کشاورزی از کانون امیرالمومنین منگاباد مهریز موفق به کسب مقام نخست استان شد.

آقایان محمدرضا شجریان، محمدرضا امیرخانی و سیدحسین امامی داوری جشنواره حضور، آقای عبدالخالق ابویی داوری جشنواره گلدسته های سپید و آقایان احمد ذاکری، محمدعلی میر جلیلی، دکتر سعید فیاض و روح الله تقوایی آثار جشنواره اواها و نغمه های اسمانی را به قضاوت نشستند.

برگزیدگان این جشنواره به مسابقات کشوری جشنواره جوانان مساجد کشور که آذرماه سال جاری برگزار می شود اعزام خواهند شد.