مدیرعامل بانک ملت و فرماندار مهريز، در یک نشست مشترک راه‌های تقویت همکاری‌های فی‌مابین بخصوص حل مشكل معوقات برخي ازواحدهاي توليدي شهرستان را   بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز،جليل بهلولي سخا مدير عامل بانك ملت استان  همراه با مالك ضرغامي معاون اعتباري بانك ملت ، محمدسهامي رييس بانك ملت مهريز با حضور در محل دفتر فرماندار مهريز، با سيد محمد رستگاري فرماندارمهريز دیدار و گفت‌وگو کردند.

جليل بهلولي سخامدیرعامل بانك ملت استان يزدبا اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در کشور و حمایت از کسب و کارها  گفت: بانك ملت به منظور تامین سرمایه در گردش و نیازهای مالی واحدهای تولیدی ، همكاري وخدمات خوبي را ارائه كرده و مي نمايد .

مدیرعامل بانک ملت استان در این نشست، از واحد هاي اقتصادي  و خدماتي شهرستان  به عنوان یکی از مشتریان ارزنده این بانک نام برد و گفت: تاکنون طرح‌های مشترک زیادی با همکاری طرفین به اجرا درآمده که با موفقیت‌های زیادی همراه بوده است.

سيد محمد رستگاري  نیز با قدردانی از همکاری‌های بانک ملت در انجام امور بانکی و مالی ، بيان داشت: بانک ملت به عنوان یکی از بانک‌های خوشنام و معتبر کشور، تاکنون خدمات زیادی به شهروندان  مهريزي ارایه کرده است که امیدواریم این خدمات با قدرت و قوت بیشتری تداوم داشته باشد.