نشست شورای اعتکاف مهریز با امام جمعه این شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نشست اعضای شورای اعتکاف مهریز با امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
ولی الله دهقان مسئول شورای اعتکاف شهرستان مهریز در این نشست که به منظور ارائه گزارش عملکرد این شورا برگزار شد  از آغاز ثبت نام رسمی از عموم شهروندان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و  افزود: امسال برای شانزدهمین سال پیاپی مراسم معنوای اعتکاف در روزهای ۱۵ الی ۱۷ خردادماه در ۱۲ مسجد از مساجد سطح شهرستان مهریز به انجام می رسد.
وی افزود: از چهار سال پیش با تشکیل شورای اعتکاف در این شهرستان، برنامه ریزی خوبی برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم صورت گرفته است.
دهقان اضافه نمود: در سال گذشته تعداد ۱۲۶۰ نفر در اعتکاف این شهرستان شرکت نمودند که ۷۹ درصد از آنها را خواهران و ۲۹ درصد دیگر را برادران تشکیل می دادند که پیش بینی می شود امسال علیرغم مصادف شدن این ایام با زمان برگزاری امتحانات دانشگاهها و مدارس، بیش از ۱۵۰۰ نفر در اعتکاف مهریز شرکت نموده و برادران نیز مثل خواهران بصورت فعال در این برنامه نمایند.
وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به مصادف شدن ایام اعتکاف با سالروز رحلت امام راحل(ره) و قیام پانزدهم خرداد، محور برنامه های اعتکاف بر موضوع ولایت مداری و ولایت شناسی قرار گرفته است گفت: سعی شده در برنامه های اعتکاف امسال با دعوت از سخنرانان و اساتید مرتبط بصورت خاص به این موضوعات پرداخته شود.
وی ابراز داشت: مکان اصلی برگزاری اعتکاف در شهرستان مهریز، مسجد جامع ولیعصر می باشد  که علاقمندان به حضور در این مراسم می توانند تا روز جمعه مورخ ۱۲ خرداد ماه برای ثبت نام به این مکان ها اداره تبلیغات اسلامی ـ مهد قرآن ولیعصر(عج) ـ فروشگاه فرهنگی مذهبی یا زهرا، مؤسسه قرآنی نورالمبین و مسجد امام حسین(ع) مراجعه و کارت شرکت در اعتکاف را دریافت کنند.