در دومين نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مهريزسند پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز ( نقشه راه)  به تصویب نهایی اعضاء رسید .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريزنقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز که توسط کار گروه پیشگیری از اعتیاد شهرستان وبه دبیری اداره بهزیستی شهرستان مهریز تدوین شده است با هدف برنامه ریزی و مشخص کردن شرح وظایف تمامی ادارات شهرستان جهت اثر گذاری بر سطوح مختلف پیشگیری به تصویب اعضاء رسید.

علیزاده رييس اداره بهزيستي شهرستان  در پایان این جلسه با اشاره به اینکه دومین شهرستان در بین شهرستانی استان هستیم که نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان را تدوین نموده ایم از حمایتهای امام جمعه ،فرماندار ،کلیه رؤسای ادارات مرتبط شهرستان و اعضاء کار گروه تشکر نمود .
نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز یا همان سند پیشگیری از اعتیاد شهرستان دارای یک پیش گفتار ،مقدمه ، تاریخچه و نه سرفصل مختلف در30صفحه می باشد که توسط کارگروه پیشگیری از اعتیاد شهرستان به محوریت بهزیستی تدوین و از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اجرائی خواهد گردید.
در جلسه پایانی ارائه سند توسط رئیس اداره بهزیستی در سالن جلسات فرمانداری علیرضا علیزاده رئیس اداره بهزیستی وجود نقشه راه پیشگیری را تعیین کننده وظایف و حدود اختیارات ادارات و همچنین بها دادن به گروههای و NGOرسمی و غیر رسمی جهت مداخله در سطوح مختلف از مهد های کودک گرفته تا مراکز دانشگاهی و... عنوان و تاکید نمود ارائه خدمات در مراکز ذکر شده نیز با محوریت مراکز غیر دولتی و NGOخواهد بود .
 سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای کامل سند ذکر شده ادارات شهرستان را موظف نمود تا ضمن همکاری با اداره بهزیستی بعنوان دبیر این سند ،برنامه های اجرائی خود را مبنی بر اهداف و شرح وظایف تعریف شده را حداکثر ظرف یک هفته جهت جمع بندی و تدوین برنامه کلی اجرای به اداره به بهزیستی اعلام نمایند .
لازم به ذکر است نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز بعنوان دومین نقشه راه پیشگیر از اعتیاد استان در شهرستان مهریز مصوب و اجرایی گردیده است .