نشست رئیس اداره تعاون روستائی مهریز با نماینده مجلس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در نشستی با رئیس اداره تعاون روستائی مهریز با بیان اینکه تعاونیها می توانند بازوی قوی برای اجرای برنامه های نظام و دولت باشند، گفت: اگر تعاونیهای روستائی و کشاورزی وظایف اصلی خود را که همان خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامی و ارائه خدمات تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی و خدمات رسانی به اعضاء و روستائیان است را به طور صحیح انجام دهند دیگر در این مناطق شاهد مهاجرت و بیکاری نخواهیم بود.
وی ضمن قدردانی از فعالیت های اداره تعاون روستایی مهریز افزود: مسئولان باید اقتصاد مبتنی بر تعاون را جدی بگیرند تا اقتصاد گسترده و مردمی شود.
در ادامه نیز سید حسن بزاز زاده رئیس اداره تعاون روستائی مهریز گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی تعاونیهای روستائی و کشاورزی را در زمینه های خرید و فروش محصول خیارسبز گلخانه ای شهرستان و خرید محصول شیر دامداران شهرستان و همچنین راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی و دامی ارائه نمودند.
در پایان نیز از نماینده شهرستان با توجه به افزایش قیمت نهاده ها و عدم نقدینگی تشکلها برای خرید و توزیع این نهاده ها درخواست گردید از محل تسهیلات کم بهره و یا طرحهای کمیته توسعه بخش کشاورزی این نقدینگی در اختیار تشکلها قرار گیرد که نماینده قول مساعدت لازم را به ایشان دادند.
ضمنا مقرر شد درجلسه ای جداگانه مسایل و مشکلات تعاونیها با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مطرح وبررسی گردد.