فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به مراحل اجراي خط راه‌آهن يزد – اقليد(فارس)، از در حال ساخت بودن ايستگاه مسافربري راه‌آهن در مهريز خبر داد.
 «سید محمد رستگاری» در جريان بازديد از مراحل ساخت ایستگاه راه آهن مهريز و عملیات ریل‌گذاری مسیر خط راه‌آهن یزد _اقلید در محدوده شهرستان مهریز، گفت: برای اجرای خط راه آهن یزد _ اقلید، اقدامات عمرانی بسیار خوبی انجام شده است و اميدواريم با حمایت مالی بیشتر از این طرح، شاهد تسریع در اجرای عملیات و پیشرفت این طرح  ملی بزرگ باشيم.
 
وي اعتبار مورد نیاز برای اجرای تمام طرح را بالغ بر 800 میلیارد تومان ذكر كرد و ياداور شد: حدود 120 کیلومتر این خط ریلی از شهرستان مهریز می‌گذرد که هم‌اکنون عملیات خاکی و زیرسازی کل مسیر در محدوده این شهرستان اجرا و بالغ بر 33 کیلومتر آن نیز روسازی و ریل‌گذاری شده است.
 
رستگاری ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مراحل ساخت سکو و ایستگاه مسافربری مهریز نیز در حال انجام است و پس از  بهره‌برداری از این ایستگاه، مردم شهرستان می‌توانند از طریق خط ریلی مذکور با قطار به مشهدمقدس مشرف شوند.
 
فرماندار در پایان این بازدید كه به همراه بخشدار مركزي شهرستان انجام شد، از زحمات مدیران، پیمانکاران و همه عوامل دست اندرکار این طرح مهم نيز قدردانی كرد.