ملی‌پوشان ایران به دنبال درخشش بر سکوهای آسیا؛ مهریز میزبان جوانان رکاب‌زن شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سرپرست تیم ملی جوانان و رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز از میزبانی شهرستان مهریز از جوانان ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خبر داد.
محمد لجه امروز در حاشیه تمرینات تیم ملی دوچرخه‌سواری در مهریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: اردوی رکاب‌زنان ملی‌پوش کشورمان به منظور حضور موفق در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا مالزی به میزبانی استان یزد در مهریز آغاز شد.
وی با بیان اینکه تمام امکانات برای برگزاری اردویی مناسب و در خور شأن این جوانان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: رکاب‌زنان ملی‌پوش کشورمان در رده سنی جوانان خود را برای حضور در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا و درخشش بر سکوهای قاره کهن آماده می‌کنند.
لجه عنوان کرد: این مسابقات در مواد پیست و جاده از 20 تا 30 بهمن‌ماه سال جاری در مالزی برگزار می‌شود.
یاسر اسدنیا و محمد اسماعیل چایچی از استان آذربایجان شرقی، علیرضا سیفی از استان همدان، سهیل نظرزاده و پیمان امیدوار از استان خراسان رضوی، علی فتح‌اللهی از استان لرستان، مهدی رجبی و علیرضا زهری از استان تهران، علی‌اکبر زارعی و مجید ابویی مهریزی از مهریز یزد، داریوش اسماعیل‌زاده از گیلان و مهدی عباداللهی از کرمان نفرات دعوت شده به این دوره از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری هستند.

 

خبرگزاری فارس: مهریز میزبان جوانان رکاب‌زن شد