معلمان اين مرز و بوم زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند

پيام تبريك فرماندار و امام جمعه مهريز به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان مهريز ، همزمان با 12 اردیبهشت ماه و روز بزرگداشت مقام معلم، فرماندار و امام جمعه مهریز در پیامی مشترک این روز را به خانواده بزرگ معلمین شهرستان تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ – خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ- اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ- الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

تعلیم و تربیت سنت حسنه آفرینش است، تندیس زرین و طلایی تربیت، نقش برجسته ای است، حک شده بر دامن رسولان الهی و میراثی است که ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص) آن را ودیعه ای برای ائمه معصومین نهاده و آن بزرگواران به درستی بار مسئولیت تربیت را به دوش شما استادان و معلمان گرامی انتقال داده اند.

شهید بزرگوار استاد مطهری نمونه کاملی از همه فضایل معلمی و استادی بود. وی کمر همت به پرورش نسلی بست که وارثان انقلابی عمیق و دامنه‌دار شدند. انقلابی که با نیروی قلم و عقیده به پیروزی رسید و با تکیه بر نیروی دانش و ایمان نسل پرورش یافته به دست معلمان راستین انقلاب همچون استاد مطهری و دکتر شریعتی مسیر پرافتخار خود را پیمود و در سایه ولایت، امروز الگویی برای کشورهای مستقل و مقتدر در جهان است.

اینجانبان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین شهرستان مهریز تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم.

🔻باماهمراه باشید 🔻
@diyaremehr_ir