معاون فرماندار مهریز در شورای فرهنگ عمومی: برنامه های فرهنگی باید در تفرجگاه های مهریز جدی گرفته شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، معاون فرماندار شهرستان مهریز در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح اماكن تاریخی ، فرهنگی ، طبیعی و تفرجگاه های این شهرستان در طول تعطیلات نوروز باید خیلی جدی گرفته شود .
سید محمد رستگاری با اشاره به اینكه شهرستان مهریز بخاطر موقعیت خاص جغرافیایی و وجود آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی یكی از مناطق گردشگر پذیر استان در طول سال و بویژه تعطیلات نوروز محسوب می گردد افزود: باید در سطح مكان های تاریخی و تفرجگاه به نماز و انجام فعالیت های دینی و فرهنگی عنایت خاص صورت گیرد .
وی اضافه كرد: رعایت حجاب و عفاف در این اماكن و همچنین تروبج فرهنگ پوشش كامل اسلامی باید به عنوان یك كار اساسی و مهم مد نظر دست اندركاران ستاد تسهیلات نوروزی قرار گیرد .
معاون فرماندار مهریز گفت: این شهرستان دارای مردمی دیندار و ولایتمدار هستند و لذا كمترین توقع از مسافران و میهمانان نوروزی است كه در این خصوص توجه كامل داشته باشند .
رستگاری خاطر نشان كرد: باید زمینه غنی سازی اوقات فراغت مسافران و گردشگران درسطح تفرجگاهها فراهم شود و اگر این امر عملی گردد ، قطعا ما كمتر شاهد برخی معضلات فرهنگی خواهیم بود.
در ادامه این جلسه هركدام از اعضا به طرح نظرات خود در خصوص امنیت اخلاقی و اجتماعی پرداختند