معاون فرماندار خواستار توجه ویژه به مشاوره شغلی قبل از پرداخت تسهیلات اشتغال شد

محمد جواد برزگر در اولين جلسه شوراي مشاركت هاي مردمي خواستار توجه ویژه به مشاوره شغلی تخصصی در پرداخت تسهیلات اشتغال شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، اولين جلسه شوراي مشاركت هاي مردمي شهرستان مهريز در سال 98 با حضور امام جمعه ، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرمانداري ، رئيس اداره بهزيستي و جمعي از مسئولين شهرستان در ادارهبهزسيتي مهريز برگزار شد.

رئيس اداره بهزيستي مهريز  اظهار داشت در سال گذشته 93 طرح معلولین و گروههای هدف جهت اشتغال در دو گروه مشاغل خرد و خانگی به بانکهای شهرستان معرفی و 100 درصد تسهیلات طرحهای معرفی شده جذب گردید .

 عليرضا عليزاده ضمن ارائه گزارش میزان مشارکتهای مردمی و چگونگی جمع آوری زکاه فطره و کفاره در پایان ماه مبارک رمضان  خواستار تعامل بیشتر کارفرمایان برای اشتغال گروههای هدف با بهزیستی شد.

همچنين محمد جواد برزگر معاون فرماندار مهریز ضمن تشکر از فعالیتهای بهزیستی ، بخش غير دولتي و خيرين را بازوان توانمند بهزيستي دانست و خواستار توجه ویژه به مشاوره شغلی تخصصی در پرداخت تسهیلات اشتغال شد تا اولا اعتبارات اشتغال در جای خود هزینه گردد دوما با عث ایجاد بدهی مضاعف  پس از هزینه کردن تسهیلات توسط معلول نگردد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدین افزود: فعالیت های بهزیستی گسترده است و به تنهایی نمی تواند در این زمینه وظایف وماموریت های محوله را انجام دهد و باید همه همکاری کند
وی اظهار داشت: آموزه های دینی همه را به همکاری و حضور در فعالیت های خیر و کمک به نیازمندان سفارش می کند و ماه رمضان فرصت خوبی برای مشارکت در این برنامه هاست
در این جلسه مقرر شد با همکاری موسسه ها و خیران، کمک های مردمی جذب و صرف امور مورد نیاز شود
مرکز شهرستان 55 هزار نفری در 30 کیلومتری یزد قرار دارد و 2هزار نفر زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند.