معاون فرماندار : خدمت به زائران امام حسین (ع) یک وظفه دینی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز در جلسه شورای موکب انصارالمهدی مهریز با اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری و اداره های شهرستان در هرچه با شکوهتر برگزار شدن راهپیمابی عظیم اربعین و خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) در زمان برپایی موکب ادامه داد: خدمت به زائران امام حسین (ع) یک وظفه دینی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز محمد جواد برزگر در جلسه شورای موکب انصار المهدی (عج) شهرستان افزود: باید وظایف هر کدام از دستگاه ها و تشکل ها در مراسم اربعین امام حسین (ع) مشخص و وظایف محوله به نحو مناسب ارائه شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز با اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری و اداره های شهرستان در هرچه با شکوهتر برگزار شدن راهپیمابی عظیم اربعین و خدمات رسانی به زائران مهریز در عراق در زمان برپایی موکب ادامه داد: خدمت به زائران امام حسین (ع) یک وظفه دینی است.

 

همچنین مسئول ستاد عتبات عالیات مهریز گفت: موکب انصار المهدی (عج) این شهرستان در سال ۱۳۹۷ به صورت شبانه روزی در مسیر کربلا، وظایف خود را به خوبی انجام داد.

 

محمدعلی زارع افزود: این موکب با صرف ۲ میلیارد ریال هزینه و بهره گیری از ۹ دستگاه تریلر و کامیون و ۱۰۰ خادم به مدت ۱۵ روز به زائران خدمات رسانی کرد.

 

تشکیل ستاد اربعین، پیگیری مکان مناسب موکب در کربلا، برگزاری جلسه با حضور مدیران کل اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان یزد پیرامون واگذاری سالن میدان شهدای گمنام و جذب مشارکت اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی در امور موکب از تصمیم های جلسه بود.