به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:سید محمد رستگاری در آخرین جلسه شورای اداری سال 96شهرستان افزود: بیان فعالیت ها و انعکاس دقیق رویدادها و بهره گیری از ظرفیت رسانه ها از جمله وظایف مهم مدیران است که نقشی اساسی در دلگرمی مردم به نظام اسلامی دارد. 
وی ادامه داد: به برکت انقلاب توسط دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی برای رفاه حال مردم انجام شده و می شود که باید توسط مدیران و با پیگیری روابط عمومی ها به بهترین شکل منعکس شود. 
فرماندار مهریز بيان کرد: رسانه ها باید همواره بر مدار حق و حقیقت و رعایت اخلاق حرفه ای نسبت به انعکاس واقعیات جامعه به مردم وظایف خود را انجام دهند که مورد تاکید دولت و حمایت است . 
رستگاری تصریح کرد: حفظ آبروی افراد و رعایت انصاف در تهیه و انعکاس اخبار باید محور فعالیت ها و هدف رسانه ها قرار گیرد تا مردم به آنها بی اعتماد نشوند. 
فرماندار مهریز گفت: مدیران اجرایی موفق در بخش های مختلف کسانی هستند که همواره در برابر سوالات دقیق و خالصانه رسانه ها انتقاد پذیر هستند و حقایق را به جان دل گوش می دهند و عمل می کنند. 
رستگاری بیان کرد: تقویت روابط عمومی ها و برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای فعالیت ها در انعکاس اخبار در رسانه های گروهی از جمله موضوع های مهمی است که باید مدنظر باشد.