به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، امور فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان به مناسبت سالروز شهادت مرتضی مطهری و نیز میلاد باسعادت امیر مومنان(ع) ، مسابقه آنلاین از کتاب جاذبه و دافعه علی (ع)  نوشته ی مرتضی مطهری را در شبکه کتابخوانان حرفه ای برگزار می نماید.

شبکه کتابخوانان حرفه ای نخستین شبکه کتاب محور در ایران است که فعالیت رسمی خود را از 4 مرداد ماه 1390 به آدرس www.booki.ir آغاز کرده است. هدف از این شبکه وجود فضایی مجازی جهت بحث و تبادل نظر در مورد کتاب های مورد علاقه کتابخوانان، نویسندگان، ناشرین و کلیه علاقه مندان عرصه کتاب می باشدکه کاربران آن متناسب با گروه سنی خود به امکانات مختلفی برای بحث و تبادل نظر دست پیدا می کنند.با ثبت نام در این شبکه ما می توانیم:به قفسه مجازی خود کتاب اضافه و یا حذف کنیم.به کتابها بر حسب علاقه امتیاز بدهیم.درباره کتابها نظر بدهیم و آن ها را نقد کنیم.در مسابقات کتابخوانی شرکت کنیم.از کتابهای برتر در موضوعات متنوع اطلاع پیدا کنیم.می توانیم از کتابهای دارای بیشترین امتیاز و پر مخاطب اطلاع یابیم.

این مسابقه از روز اول اردیهشت تا روز 31 اردیبهشت ماه سالجاری بر روی شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس www.booki.ir جهت شرکت در مسابقه قرار دارد.

به برندگان کارت هدیه 20000 ریالی اهدا می شود.