مسئول دفتر امام جمعه مهریز :ماه محرم را فرصت بسيار مناسبي در راستاي نابود كردن توطئه‌هاي دشمن دانست

مسئول دفتر امام جمعه مهریز :ماه محرم را فرصت بسيار مناسبي در راستاي نابود كردن توطئه‌هاي دشمن دانست

 به گزارش مسئول روابط عمومی فرمانداری مهریز.مسئول دفتر امام جمعه مهریز: با اشاره به اهمیت وقداست ماه محرم و شهادت امام حسين(ع) بر برگزاري هر چه محتوايي‌تر برنامه‌هاي اين ماه تاكيد كرد و افزود: با توجه به اينكه امروز دشمن به منظور نابود كردن انقلاب اسلامي و ارزش‌هاي آن روي به جنگ نرم آورده است كه مهم‌ترين راه مقابله با اين توطئه اجراي برنامه‌هاي محتوايي فرهنگي و ديني است.
حجت السلام ناصر دهقانیزاده :ماه محرم را فرصت بسيار مناسبي در راستاي نابود كردن توطئه‌هاي دشمن عنوان كرد و افزود: با برگزاري برنامه‌هاي نو و محتوايي در اين ماه مي‌توانيم دشمن را در رسيدن به اهدافش ناكام سازيم.
وي با محكوم كردن هتك حرمت گروهي به ساحت مقدس بنيانگذار انقلاب اسلامي، يادآور شد: امروز كه دشمن گستاخي خود را به جايي رسانده كه با استفاده از دست‌نشانده‌هايش به ارزش‌هاي انقلاب توهين مي‌كند، وظيفه ملت ايران بسيار سنگين‌تر از گذشته خواهد بود.
وي با اشاره به توجه و اهميت برگزاري برنامه‌هاي ماه محرم از ديدگاه امام راحل(ره) در طول عمر پربركت‌شان قبل و بعد از انقلاب بيان داشت: امروز برگزاري پرمحتواي مراسمات سوگواري سالار شهيدان طبق وصيت امام راحل(ره) مي‌تواند مشت محكمي بر دهان همه آناني باشد كه مي‌خواستند با اهانت به امام(ره) نقش و راهش را محو و كمرنگ كنند.
مسئول دفتر امام جمعه مهریز: با اشاره به اينكه يكي از محورهاي اساسي مجالس عزاداري در ايام ماه محرم‌ سخنراني و بيان احكام و مطالب ديني است، اظهار داشت: مداحي و مرثيه‌خواني از جمله عناصر بسيار مهم و تاثيرگذار در روند شكل‌گيري و تكوين مراسم سوگواري امام حسين (ع) است.
دهقانیزاده تصريح كرد: حضور مداح و مرثيه‌خوان معتبر در شكل‌گيري يك مجلس پرمحتوا و هدفمند بسيار موثر است و از اين رو توجه به آموزش مداحان و مرثيه‌خوانان اهل بيت(ع) امري بسيار مهم و ضروري است.
دهقانیزاده  بر لزوم اجراي مناسب و رعايت شئونات اسلامي در برگزاري مراسم‌هاي عزاداري امام حسين(ع) تاكيد و خاطرنشان كرد: شهرستان مهریز به منظور برگزاري هرچه بهتر برنامه‌هاي ماه محرم با محوريت ديني و فرهنگي به تشكيل هيئت‌هاي مختلف در سراسر اين شهرستان اقدام كرده است.