فرماندار شهرستان مهریز گفت: مسئولان اجرایی تمامی وقت خود را صرف خدمت به مردم و رفع نیازهای آنها کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز " سید محمد رستگاری "  در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش مسئولان شهرستان افزود: خدمت به مردم در نظام اسلامی یک توفیق بزرگ محسوب می شود .
وی خاطر نشان کرد: باید قدر خدمتگزاری به آحاد مردم را دانست که نظام اسلامی و دولت همه را به رسیدگی به وضعیت مردم و حل و فصل نیازها و مطالبات آنها در چارچوب قوانین توصیه می کند .
فرماندار شهرستان مهریز در ادامه به اهمیت همکاری و تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی و هم افزایی برای تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی و دولت در شهرسنان تاکید کرد.
رستگاری گفت: برنامه محور بودن بابد همیشه جزء طرح ها ، برنامه ها و اهداف مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان باشد که دارای برکات و ثمرات زیادی خواهد بود .
وی اظهار داشت: همکاری با بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاران در شهرستان و در سطح شهرک های صنعنی مهریز بابد جزء اولویت ها قرار گیرد که انجام آن برای ایجاد اشتغال و تولید منطقه خیلی موثر است .
فرماندار مهریز به فرمایشات امسال مقام معظم رهبری و نامگذاری معظم له اشاره و تاکید کرد: مدیران اجرایی باید برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری بکوشند و انجام آن یک وظیفه بزرگ و ارزش است .
رستگاری بیان نمود: مسئولان اجرایی باید در بین مردم باشند و نیازهای آنها را بررسی و برای حل مسائل با مشارکت خود مردم برنامه ریزی و دارای تلاش و فعالیت جدی و عملی باشند.
وی با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان مهریز ، از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی خواست تا بر اساس آن در بخش های مختلف اقدام کنند و در این رابطه وظایف تعریف شده و به عزم جدی نیاز دارد .
  فرماندار مهریزدر ادامه به اهمیت محیط زیست و حراست از منابع طبیعی شهرستان مهریز اشاره و خواستار همکاری در این بخش ها توسط مردم و مسئولان شد ،و در پایان از همکاری شایسته مردم و مسئولان اجرایی مهریز با اهداف و برنامه های دولت قدردانی کرد.

در این جلسه که در سالن فرمانداری و با حضور معاون و بخشدار مرکزی برگزار شد ، تعدادی از مسئولان نظرات خود را بیان کردند .