فرماندار مهریز مطرح کرد:

مروری بر دستاوردهای نهادهای مختلف در طول ۴۰ سال گذشته در قالب نمایشگاه

فرماندار مهريزدر چهارمین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی مهریز، گفت: این نمایشگاه، فرصتی برای معرفی دستاوردهای نهادهای مختلف در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی است

فرماندار مهريزدر چهارمین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی مهریز، گفت: این نمایشگاه، فرصتی برای معرفی دستاوردهای نهادهای مختلف در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:چهارمین جلسه هماهنگی اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در فرمانداری مهریز برگزار شد.

در این جلسه، اعضای این ستاد که مسئولین ادارات مختلف شهرستان بودند، به ارائه گزارشی از اقدامات خود در غرفه‌های این نمایشگاه در ایام دهه مبارک فجر پرداختند و در مورد برخی نیازها برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان با یکدیگر مشورت کردند.

فرماندار مهریز نیز پس از بررسی نظرات مختلف خاطرنشان کرد: این نمایشگاه، فرصتی است برای معرفی توانمندی‌های مهریز و مروری بر دستاوردهای نهادهای مختلف در طول ۴۰ سال گذشته؛ بنابراین باید همه تلاش کنند این نمایشگاه درخور و آبرومند برگزار شود.

سید محمد رستگاری افزود: غرفه‌هایی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند باید سنخیت داشته باشند و غرفه‌های پر سروصدا از غرفه‌هایی که باید سکوت و آرامش داشته باشند تفکیک شوند. اقامه نماز اول وقت و حفظ حرمت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) نیز رعایت شود.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه برای کسب درآمد نیست و باید غرفه داران از روز اول تا روز آخر فعال باشند و نظم را رعایت کنند و در جذب مخاطب و پویا بودن نمایشگاه همکاری کنند.

برپایی غرفه ملزومات عفاف و حجاب و دستاوردهای مؤسسات قرآنی، معرفی صنایع‌دستی و بوم گردی، استقرار برخی صنایع غذایی، تولیدی‌ها و اصناف برای ارائه محصولات باقیمت نازل، برپایی نمایشگاه کتاب‌های نویسندگان مهریز و محفل خاطره گویی انقلاب، ارائه آثار خوشنویسی و نقاشی، ارائه مشاوره خانوادگی و جشن کودکان مهدها مشاوره حقوقی در مورد اراضی مختلف شهرستان، علاوه بر گزارش عملکرد ۴۰ ساله ادارات مختلف ازجمله اقداماتی است که قرار است در نمایشگاه ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گیرد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با ۹۰ غرفه، از پنج‌شنبه ۱۱ بهمن تا دوشنبه ۱۵ بهمن‌ماه به مدت ۵ روز، عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر خواهد بود.

خبرنگار:زهرا جوانمردي خبرگزاري فارس