فرماندار شهرستان مهریز؛

مردم شریف مهریز با حضور در این مراسم نشان دادند که قدردان زحمات خیرین شهرستان هستند / خیرین سلامت شهرستان رتبه اول را در استان دارند/پزشکی قانونی مهریز به زودی افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، با اقدام خیرخواهانه خیرمحترم مهریزی جناب آقای حاج حسین حفار، بخش MRI بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان تکمیل و تجهیز شد.

این اقدام خیرخواهانه به یاد مرحومان محمد صادق حفار و ابوالفضل زارع بیدکی می باشد.


محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در مراسم تجلیل از اقدام خیرخواهانه خیر محترم جناب اقای حاج حسین حفار که با حضور گرم مردم شهرستان برگزار شد، بیان کرد: امروز مردم مهریز با حضور در این مراسم نشان دادند که قدردان زحمات خیرین شهرستان از جمله شما‌ جناب اقای حفار هستند.

فرماندار مهریز با تشکر از زحمات خیرین شهرستان گفت: من دست تمام کسانی که در راه آبادانی و رفاه مردم مهریز تلاش می کنند می بوسم‌.

وی با بیان اینکه شهرستان مهریز در حوزه بهداشت و درمان رتبه های بالایی در استان و کشور دارد اضافه کرد: تلفیق خیرین و کادر زحمتش درمان باعث بیشتر شدن رفاه مردم این شهرستان شده و نیز آنها قدردان زحمات شما هستند.

فرماندار مهریز از افتتاح مجموعه پزشکی قانونی شهرستان تا پایان هفته آینده خبر داد و گفت: این مجموعه به همت خیر محترم آقای فاضلی و اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد و مردم شهرستان برای اقدامات پزشکی قانونی نیازی به مراجعه مرکز استان نخواهند داشت. 

دهقان بنادکی اظهار امیدواری کرد: انشالله در سال آینده درمانگاه تامین اجتماعی مهریز هم به بهره برداری برسد و بتوانیم به خوبی اقدامات درمانی را در این شهرستان انجام دهیم.

همچنین در ادامه از زحمات خیر ارجمند جناب اقای حفار و پیگیری های مدیر محترم بیمارستان جناب اقای محسن زاده تجلیل و قدردانی شد.

در پایان این مراسم مسئولان با حضور در مزار مرحومان محمد صادق حفار و ابوالفضل زارع بیدکی یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز