شعبه اقماری تامین اجتماعی در بهادران مهریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:رئیس سازمان تامین اجتماعی استان یزددر مراسم افتتاح اين شعبه  گفت: ارائه خدمات آنلاین به مردم بهادران از اهداف راه اندازی بوده است و خدمات ثبت نام بیمه شدگان اصلی و تبعی، دریافت لیست حق بیمه، فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران، رسیدگی به سوابق بیمه شدگان، تعهدات کوتاه مدت و تمدید اعتبار و تعویض دفترچه و دیگر خدمات دراین شعبه به مردم ارائه می شود.
 محمد صابری افزود:در این منطقه 4453نفر با خانواده تحت پوشش این شعبه هستند و حدود 1138نفر بیمه شده اجباری در کارگاه های این منطقه هستند و1470نفر بیمه شده اصلی هستند. 
وی ادامه داد: صرفه جویی در هزینه و وقت مردم و بهره مندی از خدمات تامین اجتماعی در این دهستان از مهمترین ویژگی‌های راه اندازی این شعبه است.
سيد محمدرستگاری فرماندار مهریز از اظهار رضایت مردم بهادران  از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی این شهرستان خبرداد وگفت: با راه اندازی این شعبه کمک بزرگی به مردم دهستان بهادران شده است و این دهستان با توجه به داشتن معدن سرب وروی مهدی آباد از ظرفیت بالایی برخوردار است و در راستای ارتقای خدمات بیمه ای به بیمه شدگان باید تلاش بیشتر انجام شود.