مراسم معارفه و تکریم رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان مهریز با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان یزد  برگزار شد.

مراسم تکریم  حمید جامعی، رئیس سابق اداره امور مالیاتی و معارفه محمد رضا عابدینی رئیس جدید این اداره  با حضور سید رضا نور بخش  مدیرکل امور مالیاتی استان یزد ، سید محمد رستگاری  فرماندار شهرستان و جمعی از  مدیران شهرستان مهریز در محل این اداره   برگزار شد. 

فرماندار مهریز در این مراسم ضمن قدردانی از حمید جامعی، رئیس سابق اداره امور مالیاتی  شهرستان مهریز گفت : تکریم ارباب رجوع، خوش خلقی و خوش رویی با مردم از ویژگیهای بارز آقای  جامعی در طول دوران خدمتش در مهریز بود که امیداوریم بعد از این هم این مشخصه ها در اداره امور مالیاتی شهرستان مهریز تداوم داشته باشد .

سید محمد رستگاری ادامه داد : در سال همدلی و همزبانی امیدوارم همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حرکت در مسیر خدمت صادقانه  تمام همت و تلاش خود را در راستای گشایش امور مردم بکار ببندند  و با ایجاد امید و  آرامش در جامعه و کسب رضایت الهی نهایت کوشش خود را انجام دهند.

 گفتنی است حمید جامعی بیش از هشت سال و نیم  بعنوان  ریاست اداره مهریز در این اداره مشغول به فعالیت بوده است و محمد رضا عابدینی پیش از این رییس گروه مالیاتی شهرستان یزد بود ه است .