مراسم ختم جانباز زنده یاد احمد دهقانی زاده در ناحیه بسیج مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مراسم ختم جانباز رزمنده زنده یاد احمد دهقانی زاده در ناحیه مقاومت بسیج مهریز برگزار شد
امام جمعه مهریز، فرهمند نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از بسیجیان، پاسداران، کارمندان ادارات و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.
گفتنی است احمد دهقانی ‌زاده به دلیل شدت جراحات وارده به ویژه مواد شیمیایی و ترکش ‌های داخل بدن که از زمان جنگ تحمیلی برایش به یادگار مانده بود، پس از تحمل یک سال بیماری سخت و انجام چند عمل جراحی، دوشنبه شب در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز به ملکوت اعلی پیوست.
وی پاسدار بازنشسته ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب مهریز بود که زحمات و تلاش‌های فراوان او در راه پاسداشت ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به ویژه بسیج مستضعفان در اذهان عموم مردم شهیدپرور مهریز باقی خواهد ماند.
احمد دهقانی ‌زاده که یکی از بانیان برگزاری سومین یادواره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز بود، درست یک شب پس از پایان این یادواره دار فانی را وداع گفت و مردم غیور و وفادار مهریز به ویژه بسیجیان را اندوهگین کرد.