مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) مهریز خبر داد: آغاز اعطای تسهیلات قرض الحسنه پنج میلیون تومانی به شهروندان مهریزی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) مهریز  گفت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه پنج میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد به شهروندان مهریزی پرداخت می شود.
علی محمد محرابیان  با اعلام این خبر افزود: صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان مهریز در حوزه های اشتغال و ازدواج جوانان فعالیت های چشمگیری تاکنون انجام داده است.
وی با بیان اینکه صندوق مهرامام رضا (ع) مهد خدمت و مهر ورزي و از نخستين دستاوردهاي دولت نهم در حوزه اشتغال و ازدواج است تصریح کرد: هدف از تشكيل صندوق رفع دغدغه‌هاي اشتغال و ازدواج جوانان است لذا ايجاد اشتغال از طريق اعطاي تسهيلات و حمايت از توليدات زود بازده صورت مي گيرد.
وی تسهیلات پرداختی به زوج های جوانان را به مبلغ 964 میلیون تومان، و تسهیلات پرداختی به جوانان جویای کوار و واجد ظرایط را 665 فقره به مبلغ 4686 میلیون و 574 هزار تومان برشمرد.
محرابیان افتتاح شعبه دریافت و پرداخت را از دیگر اقدامات ارزنده این صندوق نام برد و افزود: با افتتاح این شعبه زمینه پرداخت تسهیلات پنج میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد به شهروندان مهریزی فراهم شده است.
وی تصریح کرد: در این زمینه تا کنون 1300 فقره افتتاح حساب به مبلغ 600 میلیون تومان، تسهیلات پرداختی قرض الحسنه وجوه مردمی به تعداد 70 فقره و مبلغ 350میلیون تومان وتسهیلات پرداختی به فرهنگیان شهرستان به مبلغ 29 میلیون و 800 هزار تومان صورت گرفته است.