مدیر آموزش و پرورش مهریز خبر داد: رشد 90 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حسن حاضری  رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز و رئیس ستاد اسکان از رشد 90 درصدی اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: ستاد اسکان مسافران نوروزی در مهریز با 23 باب آموزشگاه با ظرفیت 200 کلاس درس از 25 اسفند آغاز به کار کرد.
وی به بیان اینکه 50 نفر با ستاد اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان همکاری می‌کنند، عنوان کرد: از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز، شهرستان مهریز پذیرای هزار و 208 خانوار با آماری بیش از 7 هزار و 800 نفر بوده است که این آمار نسبت به سال گذشته رشد 90 درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: از این میان 6 هزار و 516 نفر فرهنگی در هزار و 19  خانوار و هزار و 284 نفر غیرفرهنگی در 189 خانوار اسکان داده شدند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز عملکرد این ستاد را رضایت‌بخش دانست و افزود: مسافران و مهمانان نیز از نحوه عملکرد این ستاد رضایت داشته‌اند.
وی بیان کرد: بیشترین آمار پذیرش مسافران نوروزی مربوط به دوم فروردین‌ماه با پذیرش هزار و 50 نفر در قالب 177 خانوار بوده است که در آن روز مجبور به افزایش سه باب آموزشگاه با 30 کلاس درس شدیم، بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان گلستان و البرز بودند.
حاضری خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز 4 هزار و 125 نفر در 758 خانوار مهمان و مسافر نوروز در این شهرستان اسکان داده شدند که بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های تهران، گلستان و آذربایجان‌شرقی مهمان شهرستان مهریز بودند و از این تعداد مسافر نوروزی 2 هزار و 943 نفر از خانواده فرهنگی و هزار و 388 نفر از خانواده‌های غیر فرهنگی بودند.