مدیرکل کمیته امداد استان یزد با فرماندار مهریز دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز گفت: توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد از اولویت‌های کاری این نهاد است که این امر با اجرای طرح پالایش دنبال می‌شود.
محمد اکبری اظهار داشت: طرح پالایش با رویکرد توانمند‌سازی و ساماندهی مددجویان این نهاد در سراسر کشور در حال اجراست.
وی افزود: طرح پالایش در راستای اجرای مصوبه مجلس و دولت مبنی بر خروج سالانه 10 درصد از مددجویان توانمند شده در کمیته امداد به مرحله اجرا درآمده است.
اکبری، توسعه مشارکت‌های مردمی را از دیگر اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و بیان داشت: با تلاش امدادگران کمیته امداد استان یزد، این امر در طی سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است.
فرماندار شهرستان مهریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش امدادگران کمیته امداد گفت: کمیته امداد با فعالیت‌های مؤثر خود توانسته چهره فقر را در جامعه کمرنگ کند.
مهدی کیانی‌مقدم به فعالیت‌های مؤثر این نهاد مقدس در راستای فقرزدایی و رفع نیاز محرومان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد شهرستان مهریز یکی از نهادهای موفق این شهرستان است که همواره یاریگر محرومان و مستضعفان است.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد به همراه معاونان و مدیران ستادی در ادامه سفر خود به شهرستان مهریز از طرح‌های خودکفایی مددجویان این شهرستان بازدید کردند.