عضو هيات بازرسي انتخابات استان يزد گفت: بر تمامي بازرسان و سر بازرسان مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي است كه طبق قانون وظايف خود را انجام دهند .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:سيد حسن سالاري عصر روز سه شنبه در جلسه آموزشي و توجيهي بازرسان و سربازرسان انتخابات در مهريز افزود: وظايف بازرسان در روز راي گيري بصورت دقيق و شفاف بيان شده است .
وي ادامه داد: بازرسان در مرحله دوم انتخابات بايد با دقت و در چارچوب مقررات به انجام وظيفه قانوني مشغول باشند و با همكاري با اعضاي شعب اخذ راي در برگزاري انتخاباتي سالم فعاليت كنند .
عضو هيات بازرسي انتخابات استان يزد اظهار داشت: شايسته است اعضاي هيئت‌هاي بازرسي انتخابات در شهرستان‌ مهريز با هيئت‌هاي اجرايي، نمايندگان فرمانداران در شعب اخذ رأي و هيئت‌هاي نظارت نهايت همكاري را داشته باشند.
سالاري گفت: بازرسان و سربازرسان بايد درعين‌حال با دقت و جديت به وظايف قانوني خود در تمام مراحل انتخابات به‌ويژه در روز برگزاري انتخابات عمل كنند تا شاهد برگزاري انتخاباتي سالم همراه با كمترين تخلفات باشيم.
وي در ادامه به تبيين شرح وظايف بازرسان و سربازرسان در تمامي انتخابات پرداخت و از تلاش آنها در مرحله اول و برگزاري انتخاباتي پرشور و سالم قدرداني كرد .
همچنين در اين جلسه فرماندار مهريز ضمن قدرداني از بازرسان انتخابات اين شهرستان بر رعايت دقيق مقررات و جديت در انجام وظايف در روز راي گيري تاكيد كرد .
سيد محمد رستگاري به نقش بازرسان و همكاري سازنده آنها در چارچوب مقررات با نمايندگان فرماندار و ساير اعضاي شعبه اخذ راي مطالبي ارائه كرد .
دومين مرحله انتخابات مجلس شوراي اسلامي در روز جمعه دهم ارديبهشت ماه در مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه برگزار مي شود .