مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری یزد از اجرای موفقیت آمیز طرح سرشماری عمومی کشاورزی استان در فاصله یکروز مانده به پایان کار آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز 'محمد حمید فخرالدینی ' روز شنبه در جمع دست اندرکاران این سرشماری در مهریز افزود: روند سرشماری در یزد و شهرستانهای استان طبق برنامه انجام شده است .
وی اضافه کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون همکاری عموم بهره برداران بخش کشاورزی استان و مسوولان اجرایی با متولیان مزبور خیلی خوب بوده است .
وی داشتن آمار دقیق در بخش های مختلف محور و پایه تصمیم گیری های کلان دولتمردان دانست و ادامه داد: طبق مقررات و برنامه ریزی بعمل آمده اجرای طرح سرشماری فردا 18 آبان ماه به پایان می رسد .
فخرالدینی گفت: آمار و اطلاعات این سرشماری برای تصمیم گیری های مسوولان در برنامه ریزی و خدمت به بخش کشاورزی بسیار موثر است .
وی همچنین ضمن بازدید از ستاد سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان مهریز از آخرین وضعیت اجرای این طرح مطلع شد .
وی ضمن بررسی اطلاعات جمع آوری شده توسط ماموران مهریزی تصریح نمود :با توجه به روند سرشماری کشاورزی در این شهرستان سطح همکاری و تعامل مردم در شهر و روستاها با ماموران بسیار خوب صورت گرفته است .
تهیه چارچوب آماری برای آمارگیری های نمونه ای، تولید اطلاعات ساختاری قابل ارائه در سطوح جغرافیای خرد با قابلیت ارائه در قالب طبقات با وسعت بهره برداری و فراهم کردن داده هایی که به عنوان محک آمارهای جاری کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد