مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد: اعتماد جامعه به روحانيون بزرگترين سرمايه آنهاست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در همایش بصیرتی روحانیون و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: اعتماد جامعه به روحانيون بزرگترين سرمايه روحانیون است که كه بايد چون گوهري ارزشمند از آن نگهداري كرد.
وی با اشاره به این که رو حانیت نقش برجسته ای در توسعه علمی و دینی داشته است ،اظهار داشت: نهاد روحانیت همواره نقش به سزایی در باور پذیری مردم نسبت به مسایل دینی داشته و اکنون با عنایت به حضور پررنگ روحانیت در فعالیت های اجتماعی ، این نهاد از هر زاویه ای می تواند برفرایند تعلیم و تربیت تاثیر مثبت بگذارد .
حسینی کوهستانی با بيان نقش روحانيت در اصلاح امور جامعه افزود: علما و روحانيون با تهذيب خود هدايتگر افراد جامعه بوده و خواهند بود و دراين ميان آنچه مهم است اخلاص و طهارت است كه بايد چون گوهري ارزشمند از آن نگهداري كرد.
وی با اشاره به رسالت خطیر ائمه جماعات در هدایت نسل جوان و حفظ آنان از فتنه های اعتقادی و اخلاقی گفت: امروز جهان استكبار و دشمنان ایران اسلامی سعی در گمراهی نسل جوان از راه راست و الهی دارند و با برنامه ریزی و سرمایه گذاری می كوشند تا آینده سازان ایران اسلامی را آلوده كنند.
در ادامه نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با تاکید بر گسترش برنامه های فرهنگی در شهرستان گفت: با توجه به اینكه دشمنان همچنان در كمین اند و با حیله و مكر بدنبال ضربه زدن به نظام هستند، فرماندهان بسیج و مسوولان ادارات و نهادها باید با هوشیاری، زمینه های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان را فراهم كنند.
سرهنگ محمدرضا دهقان دهنوی از ائمه جمعه و جماعات و فرمانده هان بسیج خواست تا با برنامه ریزی دقیق زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم آورده و زمینه گرایش هر چه بیشتر آنان به امور دینی را فراهم آورند.