قدردانی فرماندار مهریز از مقاومت نیروی انتظامی شهرستان در مقابله با اشرار مسلح

رضا زارع زاده فرماندار مهریز به همراه معاونین فرماندار و بخشدار مرکزی ضمن حضور در فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان ، از مقاومت هوشمندانه و دلاورانه نیروهای انتظامی در مقابله با اشرار مسلح قدردانی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز رضا زارع زاده به همراه معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی ضمن حضور در فرماندهی ناحیه انتظامی این شهرستان با اهدای گل و  لوح ،  از نیروهای سلحشور  انتظامی شهرستان که طی چند روز گذشته، در مقابل اشرار مسلح مقاومت و در نهایت منجر به دستگیری آنها شد ، تقدیرکرد.

فرماندار مهریز در این بازدید گفت: اقدام شجاعانه مأموران سختکوش پلیس شهرستان  این پیام را به جامعه منتقل می‌کند که مردم مطمئن باشند فرزندانشان در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده‌اند و اجازه قانون شکنی و قدرت نمایی و تعرض را به هیچ کس نخواهند داد.

رضا زارع زاده افزود  امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

زارع زاده مهریزی زحمات نیروی انتظامی شهرستان مهریز در خصوص تامین امنیت و آسایش مردم، ستود و اظهار داشت: «امروز جامعه به واسطه خدمت رسانی خوب سبزقامتان نیروی انتظامی و دیگر نهادهای خدوم در زمینه تامین امنیت، با آرامش روانی و خیالی آسوده در جامعه حضور می یابند و این نعمتی بزرگ محسوب می شود

همچنین سرهنگ منصوری فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان مهریز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اشرار مسلح در حال عبور از جاده های این شهرستان هستند بلافاصله ماموران بررسی موضوع را آغاز کردند

فرمانده انتظامی مهریز ادامه داد: اشرار به سمت بیابان های این شهرستان متواری شده بودند که با هوشیاری و دلاور مردی  ماموران مخفیگاه آنها شناسایی و تمامی اشرار توسط ماموران دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مجموعه انتظامی مهریز با تمام توان خود تلاش می کند که همچون گذشته امنیتی مطلوب و در خورشان شهروندان و مردم ایران ایجاد کند و با حضور پلیس دیگر هیچ گوشه ای برای اشرار امن نخواهند بود.