فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز: اقتدار بسیجیان مهریز در رزمایش«الی بیت المقدس»

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با بیان اینکه نیروهای بسیجی گردان بیت المقدس شهرستان مهریز اقتدار خود را در رزمایش ۱۵ هزار نفری الی بیت المقدس به نمایش گذاشتند، گفت: دشمنان اگر بخواهند به آرمان‌ها و حاکمیت نظام اسلامی تعرض کنند با پاسخ دندان شکن و کوبنده فرزندان بسیجی این مرز و بوم روبه‌رو خواهند شد.
بسیجیان مهریز
محمدرضا دهقان دهنوی  با اشاره به اقتدار و موفقیت نیروهای بسیجی گردان بیت المقدس شهرستان مهریز در رزمایش ۱۵ هزار نفری الی بیت المقدس یزد گفت: وظیفه نیروهای بسیجی مهریز در این رزمایش، ایست و بازرسی و پدافند دورادور به منظور مقابله با هلی برن دشمن فرضی و همچنین جلوگیری از ورود عوامل تروریستی از طریق گذرگاه به داخل شهر بود که با موفقیت کامل انجام شد.
وی با بیان اینکه اقتدار و صلابت نیروهای بسیج در طول سه دهه گذشته موجب تزلزل قدرت و هیبت پوشالی غرب شده است افزود: بسیجیان ما بعد از جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشته و روز به روز بر این توانمندی و قدرت افزودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز تصریح کرد:  آمادگی بسیج برای دشمنان پیام روشن و آشکاری دارد و آن پیام این است که اگر بخواهند به اهداف، آرمان‌ها و حاکمیت نظام اسلامی تعرض کنند با پاسخ دندان شکن و کوبنده فرزندان بسیجی این مرز و بوم روبه‌رو خواهند شد.

http://www.sobhemehriz.com/wp-content/uploads/2012/11/231.jpg