فرماندر مهریز: عزت کشور ما مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهریز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره لاله های عاشورایی در دهستان خورمیزات این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عزت کشور ما مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان دانست.
مهدی کیانی مقدم با بیان اینکه شهیدان با خون های مطهر خود، انقلاب را در مقابل دسایس دشمن بیمه کردند، گفت: نهال انقلاب اسلامی با خون های مطهر شهیدان آبیاری شده و شهدا از همه هستی خود گذشتند تا اقتدار و عزت ایران و اسلام باقی بماند .

فرماندار مهریز به اهمیت زنده نگه داشتن خاطره شهیدان اشاره کرد و برگزاری یادمان ها و یادواره ها را در همین راستا و کاری مهم دانست.

کیانی مقدم با تأکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را با برنامه های فرهنگی و هنری و برگزاری یادواره های شهیدان به جوانان و آینده سازان کشور انتقال داد، از همه مسئولان در شهرستان مهریز خواست تا همکاری های لازم برای برگزاری این یادواره و برنامه های بزرگداشت شهدا را داشته باشند.

وی اظهار کرد: یادواره 90 شهید دهستان خورمیزات با عنوان لاله های عاشورایی با حضور گسترده مردم و مسئولان در روزهای 18 و 19 آبان امسال در سالن چند منظوره خورمیزات برگزار می شود.

گفتنی است، دهستان خورمیزات شهرستان مهریز شامل روستاهای میرک آباد، خورمیز سفلی، خورمیز علیا، عصمت آباد، مدوار، حسین آباد و باغ دهوک است.