فرماندار مهریز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان گفت :کسب موفقیت‌ها در حوزه‌های مختلف دفاعی ، سازندگی ، توسعه و فناوری و همچنین علوم هسته‌ای مرهون وجود روحیه جهادی و بسیجی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:همایش بزرگ بسیجیان شهرستان مهریز در مسجد جامع این شهرستان با حضور همه اقشار بسیج  مانند بسیج‌ دانشجویی، جامعه‌ پزشکی، مهندسی، دانش‌آموزی و بسیج رسانه برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم مهریزدر مجلس شورای اسلامی، فرماندار  وفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به تبیین اهمیت شکل‌گیری بسیج مستضعفین پرداختند .

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارعزاده  تبیین شجره طیبه بسیج در عرصه‌های درون مرزی و برون مرزی را از جمله گفتمان حضرت امام و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود : حرکت‌های ضد استکباری که امروز در جهان نظیر مبارزه مردم عراق در برابر داعش شاهدیم ریشه در تفکر بسیجی دارد و همچنان در حال گسترش در عرصه‌های بین‌المللی است.

در ادامه فرماندار مهریز نیزدر این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان شهرستان افزود :کسب موفقیت‌ها در حوزه‌های مختلف دفاعی ، سازندگی ، توسعه و فناوری و همچنین علوم هسته‌ای مرهون وجود روحیه جهادی و بسیجی است.