فرماندار شهرستان مهریز در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر مهریز و شهردار و دیگر دست اندرکاران حمل و نقل شهری خواستار  رعایت برنامه زمان بندی حرکت اتوبوس ها در مسیرمهریز – یزد شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:مواردی  ازگزارش های مردمی  ازبی نظمی چند ماهه اخیر در حرکت اتوبوسهای خط یک یزد - مهریز   سبب شد تا فرماندار مهریز خود جهت رسیدگی سریع و ساماندهی وضعیت مهریز اقدام نماید.

فرماندار مهریز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مسئولین و دست اندرکاران حمل و نقل عمومی شهرستان گفت : هیچ دلیلی را نمی توان برای بی برنامه شدن اتوبوس ها پذیرفت ، چراکه قشری که از این سرویسها استفاده می کنند ، برای کارهایشان برنامه ریزی دارند و ما باید به مردم پاسخگو باشیم .

وی با اشاره به این موضوع که در چند سال اخیر نظم زمانبدی حرکتهای اتوبوسهای شهر مهریز به مقصد یزد بسیار عالی بوده است ، افزود : نمی دانم چه مشکلی روی داده است و چه کسی مقصر است ، اما باید این مشکل خیلی سریع رفع گردد .

در پایان پس از دو ساعت بحث و بررسی دستورات لازم برای رفع ایرادات و حل مشکل بی برنامگی ساعات حرکت اتوبوسها یزد - مهریز و بلعکس در خط یک و دو از سوی مسئولین امر صادر شد .