فرماندار مهریز :۵۳ طرح عمرانی در مهریز آماده بهره‌برداری است

رضا زارع زاده در آئین عبادی ، سیاسی نماز جمعه مهریز گفت: ۵۳ طرح عمران شهری، روستایی ، کشاورزی، تولیدی و صنعتی با اشتغال‌ زایی حدود ۵۰۰ نفر برای افتتاح در هفته دولت ( ۲ الی ۸ شهریور) در این شهرستان آماده شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، رضا زارع زاده مهریزی با حضور درآئین عبادی ، سیاسی نماز جمعه مهریز ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: ۵۳ طرح عمران شهری، روستایی ، کشاورزی، تولیدی و صنعتی با اشتغال‌ زایی حدود ۵۰۰ نفر برای افتتاح در هفته دولت ( ۲ الی ۸ شهریور) در این شهرستان آماده شده است.

فرماندار مهریز افزود : برای اجرای این طرح‌ها در شهر و برخی مناطق روستایی بخش مرکزی توسط دولت و بخش خصوصی و خیران افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مقام عالی دولت  ادامه داد: به مناسبت هفته دولت علاوه بر افتتاح طرح‌های مختلف ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی با همکاری مردم و تشکل‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار با امام جمعه ، گفت و گو با خبرنگاران و برگزاری نشست شورای اداری در سطح محلات و مساجد پیش بینی شده است.

زارع زاده مهریزی گفت: یادواره شهدای دولت پنجشنبه هفتم شهریورماه سال‌جاری در مسجد حضرت اباالفضل (علیه السلام) مهریز برگزار می‌شود.   

از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

33333.mp4