فرماندار مهریز کاپهای قهرمانی دوچرخه سواران مهریزی را تقدیم رمضانی کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در مراسمی با حضور فرماندار مهریز و رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مهریز، کاپ های قهرمانی تیم دوچرخه سواری کاشی پرسپولیس به مدیرعامل این باشگاه اعطا شد.
گفتنی است تیم دوچرخه سواری کاشی پرسپولیس در مواد پیست و جاده سال گذشته مقام قهرمانی کشور را با اختلاف از آن خود کرد.
مدیرعامل باشگاه دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس مهریز نیز در این مراسم از استمرار حمایت‌های خود از دوچرخه‌سواران مهریزی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های دیگر مسئولان و پتانسیل‌های موجود در شهرستان، شاهد افتخارات ارزشمند دیگری برای مهریز باشیم .
رمضانی حمایت از جوانان مهریزی را یک افتخار برای خود دانست و گفت: بر این امر افتخار می کنم که حامی جوانانی خوش استعداد، با اخلاق و قدرشناس در شهر قهرمان پرور مهریز هستم.
در ادامه نیز محمدحسن لجه رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز و سرپرست تیم کاشی پرسپولیس گفت: انصافا جوانان مهریزی استعدادهای خوبی در ورزش دارند به طوری که در چند مسابقه قبلی با اختلاف زیادی از تیم دوم، کاپ قهرمانی را از خود کردند.
وی با قدردانی از مدیرعامل این باشگاه گفت: رمضانی پشتوانه محکمی برای ورزشکاران مهریزی محسوب می شود و مسئولان می بایست قدر این گونه حامیان را بدانند.
فرماندار مهریز نیز کسب مقام های قهرمانی آسیایی و ملی در دوچرخه سواری مهریز را مرهون حمایت های رمضانی دانست و گفت:
در هر جا سخنی از حضور مهریز در رده های بین المللی و ملی و نخبه پروری می شود پشتوانه ما ورزش دوچرخه سواری مهریز است.
وی از زمینه‌سازان کسب افتخارات دوچرخه سواری به ویژه رمضانی، مدیرعامل تیم دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس که زحمت پشتیبانی ورزش دوچرخه‌سواری این شهرستان را بر عهده دارد، قدردانی کرد.
وی افزود: شهرستان قهرمان پرور مهریز که افتخارات زیادی را برای استان و کشور در ورزش دوچرخه سواری کسب کرده است، باید به عنوان پایلوت کشوری، دوچرخه سواری را به یک فرهنگ و عادت برای مردم نهادینه کند.
کیانی مقدم خاطر با توجه به نقش محوری ورزش در سالم‌سازی محیط جامعه و توجه به جوانان افزود: ما وظیفه داریم ورزش را در همه شئون زندگی ساری و جاری کنیم.