فرماندار مهریز: کارمندان ادارات مهریز عضو کتابخانه‌های عمومی شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهریز گفت: با اجرایی شدن یکی از مصوبات انجمن کتابخانه های عمومی مهریز، تمامی کارمندان ادارات این شهرستان عضو کتابخانه های عمومی شدند.

 مهدی کیانی مقدم در انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از عضویت بیش از ۳۰۰ نفر از کارمندان ادارات مهریز در کتابخانه های عمومی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن یکی از مصوبات انجمن کتابخانه های عمومی مهریز و با هدف رشد و ارتقاء سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان و همچنین افزایش سطح علمی کارکنان ادارات و سازمان ها، ۳۱۱ نفر از کارمندان بصورت نیم بها به عضویت کتابخانه های عمومی مهریز در آمدند.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی مهریز همچنین خواستار عضویت دانش آموزان این شهرستان در کتابخانه های عمومی همزمان با ثبت نام مدارس شد.

در این جلسه همچنین رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز از عضویت ۴۷۱۰ نفر در کتابخانه های مهریز خبر داد و افزود: ۱۱ درصد از جمعیت شهرستان مهریز عضو کتابخانه های عمومی می باشند که از هر ۱۰۰ نفر مهریزی، ۱۱ نفر به عضویت کتابخانه ها در آمدند.

سعید قریشی اظهار امیدواری کرد: با شناساندن هر چه بیشتر کتابخانه ها به عنوان نهادی فرهنگی، در جهت اعتلای سطح علمی و فرهنگی جامعه و غنی سازی اوقات فراغت، به سرانه عضویت ۳۵ درصدی برسیم.

در پایان نیز لوح تقدیر استاندار یزد به فرماندار مهریز اهدا و از فعالیت اعضای انجمن کتابخانه های عمومی مهریز قدردانی شد.