فرماندار مهریز: ولایت فقیه بالاترین موهبت دهه فجر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم با صدور پیامی به مناسبت دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی است تا یک بار دیگر اهداف و برکات انقلاب اسلامی را تداعی و یادآوری کنیم و قدر و منزلت جایگاه والای انقلاب را در جهان ارج نهیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشید؛ زیرا با وقوع این انقلاب مسلمانان جهان به شخصیت خود پی بردند و در یافتند که می توانند آزاد وبدون وابستگی به قدرتهای بیگانه، زندگی شرافتمندانه و پر افتخار داشته باشند و زیر بار استثمار و استعمار هیچ قدرتی نباشند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: ویژگی نظام الهی و اسلامی این است که تکیه گاه معنوی آن فقط خداوند متعال است، و از طرف خداوند یاری می شود. امرزوه حتی بر دشمنانِ نظام اسلامی نیز مخفی نمانده که جمهوری اسلامی ایران از قدرت و نیرویی ورای نیروهای پیشرفته کنونی برخوردار، و پیروزی های شگفت آور او، متکی بر همین نیروی غیبی است.
وی تنها راه شکرگزاری این نعمت الهی را تبعیت از ولایت مطلقه فقیه دانست و با اشاره به اهداف دشمن برای ایجاد فتنه جدید، انتخابات پیش رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن با فشارهایی که بر مردم ایران وارد می کند می خواهد که مردم به مسوولان نظام فشار وارد کنند تا با دشمنان سازش داشته باشند.
وی بیان داشت: حرکت نظام الهی و اسلامی در جهت تحققِ هر چه بیشترِ فرهنگ قرآن و ارزش های انسانی است این از خصوصیات جمهوری اسلامی است که مردم و مسلمانان را به سوی فرهنگ اسلام و انسانیت سوق دهد و آنان را در روند حرکت به سوی خدا و توحید و اسلام، رهنمون و یاور باشد. در حالی که فرهنگ ها و مکاتب و قدرت های دیگر جهان مردم را به سوی مادیت و شهوت و حیوانیت و بی خبری سوق می دهند تا اهداف و مطامع دنیوی و استمعاری خود را تأمین کنند.
کیانی مقدم شهدا را ولی نعمتان این انقلاب و نظام معرفی کرد و گفت: آنچه دهه فجر را متمایز می کند، حماسه آفرینی و جانفشانی دلاورمردان آن ایام است.