فرماندار مهریز: مردم انتخاباتی پرشورتر از سال گذشته را در مهریز رقم زدند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، رئیس هیات اجرایی و فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم، انتخاباتی پرشورتر از سال گذشته را در مهریز رقم زدند.
مهدی کیانی‎مقدم  اظهار داشت: مردم مومن و متدین شهرستان مهریز از ساعات اولیه صبح امروز با حضور خود در پای صندوق‌های رای، انتخاباتی پرشورتر از سال‌های گذشته رقم زدند.
وی با اشاره به وجود شور و نشاطی خاص در میان مردم شهر و روستاهای شهرستان مهریز ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که حضور مردم از ساعت ۱۸ به بعد پرشورتر باشد و حماسه‌ای که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است با حضور گسترده مردم خلق شود.
رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان مهریز حضور مردم در این دوره از انتخابات را در مقایسه با دوره‌های گذشته بیشتر خواند و بیان داشت: حضور رای اولی‌ها شور و اشتیاق خاصی به انتخابات بخشیده است.
وی تعداد کاندیداهای شورای شهر مهریز را ۳۱ نامزد برشمرد و ادامه داد: این نامزدها برای کسب پنج کرسی شورای شهر مهریز رقابت دارند.
کیانی‌مقدم تعداد نامزدهای شوراهای روستایی شهرستان مهریز را ۲۶۸ نامزد برشمرد و گفت: مردم روستاهای مهریز در هر نقطه برای انتخاب کاندیدای مطلوب و مورد نظر خود تا کنون حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای داشته‌اند.
وی عوامل و مجریان برگزاری انتخابات در این دوره را یک‌هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: مجریان انتخاباتی با وظایف خود آشنا هستند و تا به این لحظه موردی از تخلف در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است.
فرماندار مهریز تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان را ۶۲ شعبه اعلام کرد و اظهار داشت: ۲۷ شعبه اخذ رای شهری و ۳۵ شعبه روستایی، آرای مردم را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر و روستا جمع آوری می‌کنند.