'سید محمد رستگاری' عصر پنجشنبه همزمان با هفته وقف در بازدید از اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان و در گفت و گو با مسوولان و مراجعه کنندگان افزود: همکاری مردم در شناسایی موقوفات و عمل به نیات واقفان خیلی مهم و موثر است .

وی ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهریز در چارچوب مقررات و وظایف تعریف شده در سال های گذشته و امسال قدم های بسیار خوبی در ترویج فرهنگ مهم وقف برداشته است .

فرماندار مهریز اظهار داشت: وقف از امور مهمی است که همیشه ماندگار و باقیات الصالحات محسوب می شود و لذا باید مردم و مسوولان اجرایی در گسترش این فرهنگ ریشه دار دینی تلاش کنند .

رستگاری گفت: همه افراد بنحوی از انحاء در شهرستان مهریز می توانند واقف باشند و منفعت این عمل خداپسندانه قطعا خیلی تاثیر بخش و دارای برکات و ثمرات و اجر دنیوی و اخروی است .

در این دیدار فرماندار مهریز با چند تن از مراجعان به اداره اوقاف و امور خیریه مهریز گفت و گو کرد و در جریان مسائل و نیازهای آنها قرار گرفت و از همکاری آنها با این اداره قدردانی نمود .

همچنین ریس اداره اوقاف و امورخیریه مهریز در گزارشی به وضعیت وقفیات و رقبات موجود در این شهرستان اشاره و از حضور فرماندار و همکاری وی در انجام برنامه های این اداره تشکر کرد .