به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:سید محمد رستگاری در دیدار جمعی از اصناف و کسبه  جاده سنتو و مسیر محور ورودی مهریز گفت :  سرعت کار در پروژه ورودی مهریز خوب است ، اما راضی کننده نیست و باید به روند تکمیل این پروژه شتاب بیشتری داد . نمی گوییم مشکلی در روند تکمیل پروژه وجود نداشته است اما موانع یکی یکی برطرف می شده اند و این اطمینان را می دهیم که هرگز نمی گذاریم کار تکمیل پروژه متوقف شود .

در ادامه فرماندار مهریز به برخی از مسایل در اجرای پروژه ساماندهی ورودی مهریز اشاره کرد و گفت : تکمیل این پروژه  از ضروریات شهرستان مهریز است و بنده بعنوان فرماندار با حساسیت ویژه  طرح را پی گیری می کنم و برای پی گیری آن نیز حتی با مسئولین وزارت راه  و شهرسازی در تهران نیز  به بحث و گفتگو نشسته ام.

بالاتربن مقام اجرایی شهرستان در این جلسه مراحل انجام طرح را تا امروز تشریح کرد و گفت : برای اطمینان مردم شریف مهریز می گویم این طرح با تمام مسایل و پیچیدگی هایش در اجرا  تا کنون خوب پیش رفته و امید بخش است .

لازم به ذکر است دراین جلسه ، کسبه محور جاده سنتو حاضر در جلسه  از شرح پیگیری های مستمر ومجددانه فرمانداری شهرستان مهریز درخصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرمهریزآگاهی یافتند.