فرماندار مهریز: رحلت جانگداز حضرت امام(ره)همچون حياتش منشأ بيداري و نهضتي دوباره شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز پیامی به مناسبت بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) صادر و رحلت جانگداز حضرت امام(ره) را همچون حياتش منشأ بيداري و نهضتي دوباره خواند.
فرماندار مهریز در این پیام گفته است:او كه نامش نه تنها يادآور حماسه پرشكوه ملت مسلمان ايران در استمرار نهضت‌هاي چند سده اخير براي نيل به استقلال و اسلام خواهي است، بلكه يادآور ستيز با زبوني و ذلت و مظهر قاطعيت و شجاعت تمام عيار در برابر مستكبران جهاني است.
وي افزوده است: باید سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را یک رویداد بزرگ تاریخی، یک کنگره عظیم جهانی و منشاء تحول فرهنگی تلقی کنیم و به آن بیندیشیم و با دل و جان و تمام عشق برای آن برنامه ریزی کنیم.
فرماندار مهریز افزود: هرچه داریم از امام (ره) است، عظمت و عزتی که امروز در دنیا داریم، اقتدار و جایگاهی که نظام ما در جهان دارد و انقلاب بزرگی که احیاگر اندیشه های دینی و مکتب الهی است همه از برکات اما م راحل  می باشد.
کیانی مقدم افزوده است : رحلت جانگداز او نيز همچون حياتش منشأ بيداري و نهضتي دوباره شد و راه و يادش جاودانه شد، زيرا او حقيقت بود و حقيقت، هميشه زنده است و فناناپذير.
در اين پيام آمده است: امروز در اين مقطع بسيار حساس و در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان دهه پيشرفت و عدالت نامگذاري شده است، سيره و رفتار و گفتار آن امام عظيم الشأن، الگو و حجتي است آشكار بر همه كساني كه دل در گرو اعتلاي اسلام ناب محمدي ( ص ) دارند.
وی در ادامه این پیام افزوده است: اينجانب همه مردم شريف و بزرگوار شهرستان مهریز را براي شركت در مراسم‌هايي كه به همين مناسبت و به منظور تجديد ميثاق و بيعتي دوباره با آرمان‌هاي والاي آن حضرت و ولايت امري مقام معظم رهبري مدظله العالي برگزار مي‌شود، دعوت مي‌كنم.
گفتنی است ستاد مراسم شهرستان مهریز برای گرامیداشت ارتحال امام(ره) و شهدای قیام 15 خرداد مراسمی را جمعه 13 خرداد ماه بعد از نمازمغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرشاد یزدی از اساتید حوزه و دانشگاه در مسجد جامع باغ بهار برگزار خواهد  کرد.
اعزام 350نفر از مردم شهرستان به مرقد مطهر حضرت امام(ره)، یادواره های شهدای برخی مناطق شهرستان، مسابقات فرهنگی و ورزشی متعدد در سطح شهرستان، افتتاح نمایشگاه پوستر از جمله برنامه های این شهرستان در ایام ارتحال حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد خواهد بود.