فرماندار مهریز: راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت خاصی برخوردار است

فرماندار مهریز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدهای مقام معظم رهبری به خاطر حمات از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از اسرائیل غاصب از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید توسط مردم جدی گرفته شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز فرماندار مهريز روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه امت اسلام امسال شاهد طرح خائنانه آمریکایی معامله قرن برای حمایت از اسرائیل غاصب است به اهمیت مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت و افزود: همه مردم با هر نوع سیلقه باید در صفی متحد، روز قدس امسال را به عرصه شکست توطئه های استکبار تبدیل کنند.

رضا زارع زاده ادامه داد: روز قدس و برگزاری راهپیمایی آن در عمل روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالت خواهی و اتحاد دنیای اسلام است و باید مردم و مسئولان اجرایی برای حمایت از مردم مظلوم و قدس شریف آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را باشکوه برگزار کنند.

فرماندار مهریز تاکید کرد: روز قدس یادگار ماندگار و از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است و بی توجهی و بی تفاوتی به آن پذیرفته نیست.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: مردم مومن و جوانان انقلابی مهریز همگام با مردم ایران و امت اسلام باید جدی و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت داشته باشند و بلوغ فرهنگی و سیاسی خود را بار دیگر نشان دهند.

راهپمیایی روز جهانی قدس در هفت نقطه در شهر و روستاهای مهریز برگزار می شود.