فرماندار مهریز در پیامی رحلت امام جمعه فقید یزد را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در پیامی رحلت امام جمعه فقید یزد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلي صدوقي را تسلیت گفت.
متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا اليه راجعون
خبر تلخ و ناگوار رحلت جانگداز روحانی وارسته و ادیب فاضل امام جمعه فقید یزد که عمری را در راه خدمت به اسلام و بندگان خدا گذراند در سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی مردم شهرستان مهریز را نیز غمگین نمود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلي صدوقي امام جمعه فقید یزد یادگار و رهروی صدیق سومین شهید محراب، یار وفادار و همراه صدیق امام راحل (ره) در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود  و خدمات ارزنده و دلسوزی های وی برای مردم دارالعباده بر هیچ کس پوشیده نیست.
اینجانب از طرف مردم شهید پرور شهردارالولایه مهریز این حادثه غم انگیز و این داغ سنگین را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) و ولی امر مسلمین، عموم مردم مومن و عزيز دارالعباده یزد و به همه ارادتمندان آن روحاني بزرگوار و مخصوصا به خاندان محترم و بازماندگان آن مرحوم تسليت عرض مي‌كنم و علو درجات ملكوتي ايشان را از خداوند متعال مسالت مي‌نمايم.
مهدی کیانی مقدم؛ فرماندار مهریز
گفتنی است حجت‌الاسلام محمدعلي صدوقي به دنبال يك بيماري ناگهاني بامداد امروز در سن 62 سالگي در بيمارستان لاله تهران دار فاني را وداع گفت.
مراسم تشییع پیکر ایشان نیز فردا در یزد برگزار خواهد شد.