فرماندار مهریز  گفت : مردم  و صاحب نظران و سرمایه گذاران برای حفظ میراث تاریخی مهریز وارد  عمل شده و از اداره میراث حمایت کنند.

سید محمد رستگاری که به همراه رییس اداره میراث فرهنگی این شهرستان از مجموعه باغ جهانی پهلوانپور مهریزبازدید می کرد با اشاره به اینکه گردشگران و علاقمندان میراث فرهنگی در فصول مختلف و در ساعات مختلف برای بازدید از اماکن تاریخی وفرهنگی به شهرستان مهریزسفرمی کنند،گفت: مسئولین و دستگاههای مربوطه باید اهمیت بحث حفظ میراث تاریخی و فرهنگی را به مردم آموزش  دهند و همواره آماده ارایه خدمات به گردشگران باشند .

فرماندار مهریز با بیان این که حفظ و حراست از میراث فرهنگی و تاریخی شهرستان یک  وظیفه همگانی است ، گفت: مردم  و صاحب نظران و سرمایه گذاران  باید با عزم جدی برای حفظ میراث تاریخی و فرهنگی شهرستان  با تشکیل سازمانهای مردم نهاد  و احیای اماکن تاریخی شهرستان به کمک نهادهای دولتی مربوطه بیایند و اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  مهریز را حمایت کنند .

سید محمدرستگاری افزود : سرمایه گذاران و خیرین مهریزی می توانند با سرمایه گذاری مطمئن در صنعت گردشگری شهرستان هم به گسترش و توسعه این صنعت کمک کرده و هم فرهنگ و تاریخ مهریز را حفظ نمایند .

فرماندارمهریز با اشاره به وجود چند باغ تاریخی در شهرستان مهریز گفت : امیدوارم با حمایت مردم ، نهادهای مردم نهاد و سرمایه گذاران بخش خصوصی این باغها هم مانند باغ جهانی پهلوانپور مرمت و مورد بهره برداری عمومی قرار بگیرند.

هدف بازدید  سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز  از مجموعه باغ پهلوانپور مهریز ،  بررسی تکمیل پروژه  نورپردازی این باغ و  نحوه ارایه خدمات به  گردشگران عنوان شده است .