فرماندار مهریز خواستار پاکسازی سریع مسیر های رود خانه های شهرستان مهریز توسط شرکت آب منطقه ایی با مشارکت و همکاری شرکت تعاونی وحدت دهیاران و دهیاریها ، اداره راه و شهرسازی و شهرداری مهریز شد .

سید محمد رستگاری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مهریز خواستار بررسی نقاط ضعف و قوت شهرستان و دستگاههای اجرایی در مقابله با پدیده «ال نینو» در زمستان امسال و جلوگیری از خسارات احتمالی بر اثر آب گرفتگی و طغیان احتمالی رودخانه های این شهرستان شد .

فرماندار شهرستان مهریز از شهرداری مهریز هم خواست تا با انجام کار ستادی نقاط آبگیر شهری را شناسایی و اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات احتمالی عملیاتی کند .

رستگاری با اشاره به اینکه برخی از دستگاههای اجرایی شهرستان از آمادگی کامل برای انجام امور محوله برخوردار هستند گفت : نباید وقت وقوع یک حادثه یا بحران به فکر کم و کاستها بود باید از هم اکنون باید کارهای ستادی برای کمک  و امداد رسانی به  تمام شهرستان و حتی شهرستانهای اطراف انجام و مهریز آمادگی صد درصدی در مواجه با   با سیلابهای  احتمالی داشته باشد .

فرماندار مهریز ادامه داد : تقسیم وظایف در مواجه با بحران معنا ندارد و باید همه دستگاه ها  ضمن انجام وظایف تعریف شده  سازمانی ، خود را مکلف به خدمت رسانی به مردم در شرایط بحران احتمالی بدانند .