فرماندار مهریز خواستار شد؛ مردم با حوصله به سؤالات سرشماران جواب دهند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در زنگ سرشماری که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و دانش‌آموزان هنرستان کار و دانش الزهرا(س) برگزار شد با تاکید بر اهمیت سرشماری و ارائه آمار درست و صحیح گفت: مردم با آمارگیران همکاری کنند و به سئوالات آنها با دقت و حوصله پاسخ دهند.
وی با اشاره به نقش مهم مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار داشت: از مردم همیشه در صحنه مهریز می‌خواهیم تا ضمن همکاری کامل با مأموران سرشماری، به سؤال‌های آنان با دقت و حوصله جواب دهند.
وی با توصیه به تمام مردم مهریز برای همکاری با مأموران طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و با اشاره به فرمان ریاست جمهوری مبنی بر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن تاکید کرد: لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌سازی مؤثر و کارآمد، داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است و تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان دولتی در تهیه این اطلاعات و آمار است.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان همکاری خوبی را در راستای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن داشته‌اند، اظهار داشت: تمام امکانات و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این طرح در شهرستان مهریز فراهم شده است.
کیانی‌مقدم خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و فهیم مهریز نیز به طور قطع همکاری خوبی با سرشماران خواهند داشت و در ارائه آمار خود دقت و صداقت را رعایت می‌کنند.
فرماندار مهریز با بیان اینکه دانش‌آموزان از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند، خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما دانش‌آموزان می‌توانید برای همکاری و ارائه اطلاعات دقیق خانواده‌ها به سرشماران در توجیه خانواده‌ها نقش به سزایی را ایفا کنید.
گفتنی است، طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مهریز بین بیش از 14 هزار خانوار شهری و روستایی توسط 75 مامور از امروز به صورت سراسری آغاز شد.