فرماندار مهریز گفت: خدمات مهمانپذیری برای مسافران و گردشگران در این شهرستان باید ارتقا یابد.

سيد محمد رستگاری صبح امروز در آيين معارفه سرپرست اداره ميراث فرهنگی ، صنايع دستی و گردشگری مهريز افزود: در سال های اخير فعاليت های خوبی در بحث خدمات رسانی برای گردشگران و مسافران انجام شده است.
وی با بيان اينکه شهرستان مهريز بخاطر داشتن آثار و ابينه زياد و سابقه تاريخی و فرهنگی همواره از شهرستان های گردشگر پذير استان محسوب می شود بر فعاليت های بيشتر در حوزه ارائه خدمات بهتر به مهمانان تاکيد کرد. 
فرماندار مهريز اظهار داشت: هم افزايی در شهرستان برای امنيت خاطر گردشگران و سرمايه گذاران نقش مهمی در موضوع مهم گردشگری منطقه دارد بنابراين در اين زمينه بايد شاهد فعاليت های بهتر و بيشتر باشيم.
رستگاری همچنين ضمن قدردانی از فعاليت های انجام گرفته ، خواستار ارتقای جايگاه شهرستان مهريز در موضوع گردشگری در بخش های مختلف و معرفی بيشتر منطقه شد.
فرماندار مهريز در ادامه ياد و خاطره جان باختگان حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی داشت و با خانواده و بستگان داغديدگان آنها ابراز همدردی کرد و اين مصيبت بزرگ را تسليت گفت.
در پايان ضمن قدردانی از محمد رضا فلاحتی به جای وی علي اصغر صمديانی به عنوان سرپرست جديد اداره ميراث فرهنگی ، صنايع دستی و گردشگری مهريز  معرفی شد.

در شهرستان مهريز 600 اثر تاريخی و فرهنگی وجود دارد که تاکنون حدود 100 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسيده است.